poniedziałek, 3 marca 2014

Site Models szkolne -_-

HEEEJJ ! Widzę że blog powoli wschodzi w górę . No cóż, myślę że wcześniej moje lenistwo wszystko zniszczyło ponieważ nie dodawałam postów  regularnie :D Przypominam wam o ZAMÓWIENIACH !!
Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale chciałabym żeby ktoś coś zamówił. Coś czego jeszcze nie było na tym blogu i chce to mieć.
Teraz jednak wróćmy do tematu. Dlaczego dzisiaj SM szkolne ??? Ponieważ dzisiaj moja szanowna nauczycielka wywaliła mnie aż uwaga...... 10 razy z sali. Za co ? Za to że śpiewałam na lekcji muzyki o_O Czyż ona nie jest genialna ?! No dobra genialna czy nie > tym zajmijmy się później. Teraz proszę muszę być jakieś zdjęcia oto i one :3 ( jak ja lubię robić tą minkę "-" ) :::

Google






























chłopak

school

old school
Nie wiem ale to chyba z jakiegoś filmu jest /:

mundurek

spodnie

girl




szkoła

Niestety, znalazłam tylko tyle ( większość jest z chłopakiem :D ) Papatki :* I pamiętajcie o ZAMÓWIENIACH ! ;)

2 komentarze: