sobota, 25 stycznia 2014

Siemka ! Czekaliście na mnie ?

No hej !

Na początku chciałabym was strasznie przeprosić za moją nieobecność ( chociaż nie wiem czy mam tu kogo przepraszać w końcu chyba nikt nie ogląda tego bloga ): ) O wiem ! Mam pomysł ten kto lubi mój blog niech napisze komentarz taki " I like it blog " i jak chcecie to zapromujcie swój a dodam ich do zakładki blogów które polecam :D A tak na przeprosiny dzisiaj mam dla was meeeeeeega wielką niespodziankę ::: KTO LUBI SITE MODELS ?  ::::::

Więcej w rozwinięciu newsa >>>>>>>
 
Sm w bejsbolówce :

bejsbolówkajapan
dziewczyna
bejsbolówka
nogi

cute
bejsbolówkabejsbolówkaBejsbolówkabejsbolówkabejsbolówka

Sm w stroju kąpielowym :

dziewczynasexydziewczynadziewczynadziewczynasexywakacjelorin

A i pytanko chcielibyście zobaczyć moją twarz ? <3 Pozdro .... Wiki :*

2 komentarze:

  1. hue hue hue :D
    Hej WIki zapomniałyśmy o sobie a ty o blogu :(
    Ja widzialam twoje twarz ahahahahah xD
    Moze wymienimy sie fb ? ;]] Odpisz na kom i napisz emaila ;D
    Chyba znasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dari :D JA cię kręce na serio długo się nie widziałyśmy :D Wiem, wiem zapomniałam o nim ): Hah :D Facebook ? Czemu nie napisze ci na e-mail :D

      Usuń